"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Wednesday, November 17, 2010
9:55 PM

Just nak cerita something lah kat sini . Korang dengar ehhh , Cerita dia berbunyi macam ni . Ada seorang mamat , dia add dekat fesbuuk*bukan nak bangga okey . And then aku apa lagi approve lah kan . Nanti ada orang kata aku sombong pulak kan . Haha nak dikatakan hensem hensem jugak *huahuah . Okay stop !  Aku just cakap thanks dekat dia . And then ape lagi dia reply lah kan . Haha lepas tu dia IM aku . Dia tanya macam ni *yang ingat je lah ,Huahau

Him : hai
Me : Hey :)
Him : emmy form berape sekolah ?
Me : Form 3 , why ? *pelik
Him : Oh ingat form 5 or dah habis sekolah
Me : *gelak . Oh bukan form 5 lah .
Him : I 22 tahun
Me : Oh yeke ? serius ke ? *pelik je ayat aku ni -.-
Him : Betol lah . Dah berpunye ?
Me :*terkejut . Oh dah but macam tu je lah . Paham kan ?
Him : Ha ? Tak paham lah . Just cakap ya or tak je okay
Me : *dalam hati apa kene dengan mamat ni . Err dahhh
Him : Oh yeker ? Baru nak couple ?
Me : *gelak . Haha dandan je . err mana gf you ?
Him : I mana ada gf . Sebab tu i add you . Ingat you single
Me :*ceh apa kene dengan mamat ni.Nak kenekan aku ke . Err tak , mana ada i single
Him : Oh takpa lah kalau macam tu . If you dah single bagi tahu 
Me *Bia betol mamat ni . Oh haha okay , entah entah time tu you dah ada gf 
Him : *gelak . Haha mana ada . okay lah nak pergi makan . tata
Me : Oh okey bye bye . tc :D

Aku pun time tu pelik semacam ja dengan mamat ni . Haiyaa dalam hati apa kena dengan mamat ni ? Saja gurau ke ape ? Haha biarlah kan . Aku pun apa lagi saja nak tengok picture dia . Tiba tiba time aku bukak tu , kena add pulak . Ha ? terkejut pun ada . Dalam hati  apa kene dengan mamat ni delete aku dari friends . Tiba-tiba je delete . Confirm dia saja nak bermain dengan aku ni . Memang terdesak betol mamat tu . Kesian diaa -.- Haiyaaaa geram pun ada . Aku baru nak berkawan dengan dia . Tetiba teeettttt dia delete aku . Haiyaaa gila punya orang ke ape . Sorryy yaawwww :D

-THE END-