"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, November 29, 2010
6:18 PM

I just want to be myself please . I dont want to be another person .Can you teach me . Yahh itu hanyalah ayat entri sahaja . Ni ayat yang sebenar walawey . Jangan copy and paste tau tau . Terima kasih awak .Yes , Aku terdesak sangat sekarang ni . Dah nak buat macam ni dah
|
|
V


Terbaik kan . Kesian aku . Kesiankan ? Alah cakap lah kesian . Sekarang jugak . Cakap cepat ! Oh terima kasih . Sayang awak . Free hug :) Hehe *gatai yah awak ni .Cepuk kang . Okay dah ! Fuhhh , Nasib baik lah aku ni ada maruah . Kalau aku buat macam ni dah sah sah orang kesayangan aku buat buat tak kenal Haha  . Adehh  So , sekarang apa mahu buat ? Alah nanti nanti lah nak difikirkan . Sekali tu awak tolong lah fikirkan sekali eh . Terima kasih .Hehe so sekarang dah sakit kepala dah nak meletup kebaboooommmmmmmm ! Bye Bye xxx