"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, November 21, 2010
1:14 AM

201110

Yahh yahhh . Hari ni nak stories pasal lawat efat tadi kat hospital HUKM . Ha thanks for my ayah kerana telah menghantar kiteorang ke Hospital HUKM . Love you daddy muahh muahhh ♥ . Huahuaa , kesian efat weyyy . Kesian gilaaa dengan dia . Rasa simpati pun ada . Haha but sekejap je lahh . Lepastu tetibe hilang wei . Terok kan aku ni ? Haiyaaa . Fuyoooo mak efat perghhh memang terbaik ah . Banyak mulot jugak mak dia . Haha nak tahu mak dia cakap apa ? Kejap kejap . Yang ni pun yang ingatlah .

Her : Kawan sekolah efat ke ?
Us :* Padahal kiteorang tak sama sekolah . Eh bukan  . sekolah lain
Her : *muka dah lain bhai . Oh sekolah sukan mana ?
Me : *alahai sengsara hidup aku macam ni . Oh bukan sekolah sukan .
Efat : Dieorang sekolah biasa
Her : Oh sekolah mana ?
Ime : Sekolah damansara
Her : oh yang hari tu yang ibu ambik dekat damansara tu tengah malam eh yang dieorang ada buat open house tu eh ? *ckp kat efat but pandang kiteorang smbil senyum huaa .
Efat : *angguk je lah smbil tahan sakit tu ha
Me :*dalam fikiran aku sekarang ni takot je mak dia marah wei huaahu . Ha ah yang hari tu buat open house *senyum teriklas dah ni .
Her : Okay *senyum lagi ni

# this conversation is over wei . Haha if lama lama mampuii aku . Dah tak berani dah nak cakap dah hanya mampu tersenyum je . Huaha sebab mak dia nampak garang wei . Adehhh bapa dia okey lahh . Haha macam sporting . Cehh wahhh .

And then my brother in law and my sister  ajak pergi kl . Haha actually memang cadang nak pergi kl ni . Haha tapi segan sebenarnya nak cakap . Atleast hajat kesampaian . Rindu wei dah lama tak jejak kl tu ha . Haha eceh dandan je aku ni -.- okay stop ! So apa lagi tunggu lah bas . Bas rapid berapa tah . Haha main naik aja bas tu padahal tak tahu dia berhenti destinasi yg dituju . Haha my brother in law tanya konduktor bas tu ha . Aku pun tak faham sebenarnya apa yang dia cakap . Buat buat faham sudah . Haha yelah first time kan datang cheras , Tak tahu macam mana . Confuse , haha . Aku apa lagi ha ,  tidor terbungkam lah kat belakang tu sorang sorang . Haha memang dah adat macam tu ha . Dalam satu jam setengah macam tu terbangon . So tanya lah my sis

Me : Dah sampai ke belum ? Lamanya ?
Ime : Belum . Entah lah
Me : Aku nak gi tanya jap *curiga kerana dari tadi bas tu ulang alik tempat sama . Haha
Ime : Pergilah .
Me : Jap lah *time aku nak pergi tu , my brother in laww dah pergi dah . Haha

Dia tanya punya lama , datang datang dengan muka ada gembira . ada sedih jugak , Pelik ah dia tu sebenarnya ahah . And then aku tanya lah

Me : Mesti dah terlepas kan
Faez : *gelak je
Me : Hm yelah tu
Faez :*gelak lagi . Kita patotnya turun kat LRT BTS tu .
Me : Dah agak dah . Hadeh macam mana ni ? Uncle tu cakap apa *tengah gelabah sekejap haha
Faez : *gelak lagi . Jap nanti uncle tu patah balik
Me :*huaa terharunya wei . Perghh aku suka lah dengan uncle ni
Ime : Ha pergilah kawen dengan dia

Haha time tu kiteorang semua gelak . Okay tak kelakar pun . Susahh nak menghayati nya bukan . Haha takpe takpe aku fahammm . So akhirnya kiteorang pun sampai lah KL tu ha . Haha macam biase lah pergi makan . Perot dah lapar wei . Hahah so lepas habis makan tu lepak KLCC . Cari tempat nak berteduh gitu . Main UNO bhai . Jangan main main . Hahha aku yang banyak menang . Hecehhhh . Jap ! Ada babak yang aku jeles ni sebenarnya . Okay macam ni ! Time my sis 'chong' kad tu , smbil tu aku tengah memerhati abg ipar aku ha buad apa sampai selongkar beg dia tu ha . Atleastt dia suprise kan kakak aku ni dengan coklat . Perghhhh Jeless di dalam hati ni bhaii . Bila aku nak dapat macam ni , geram siot -.- haha . Dalam hati dah sumpah menyumpah bhai . Hahah time tu tetibe teringat kan mamat spm tu ha . Adehhh sengal betol . Haiyaa

After that jalan jalann and then balik . Haha thanks kepada my brother in laww faez . Huahau terima kasih kerana menemani kami apabila kami mahu pulang tu . Walaupun aku tertinggal 1 bas dan ini menyebabkan kau dan my sis jalan terkedek kedek macam itik baru kene injet kat bontot tu ha . Haha . And walaupun aku marah sekejap je tak bermakna aku restu kan korang okay . Hahah jkjk , aku restu kan lahhh abg ipar . Jangan risau :P Thanks you so much again :)