"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Wednesday, November 17, 2010
9:25 AM


Okay ! Nak cakap ni , ehemmm ehemm awak capital A ! Kenapa awak suka buat saya macam ni . Awak memang suka kan buat saya lagi suka kat awak . Awwww , tak boleh jadi ni . Kena perbetolkan semua ni *merepek apetah tak tahu . Ingat pais ingat pais * macam dia ingat kau pulak kan huahuah jkjk .Time kau tegur aku wei .Rasa nak pitam pun ada Huahuah *just ayat je -.-  Terkejut ni bhaii *okay ayat gengster .Terpegun pun ada jugak . Bangga pluss dengan gembira pun ada jugak . huahuaa . Actually tak sangka sebenarnya . Wallah , hati aku dupdapdupdap gitu apabila dikau menegur aku *ayat sastera wei haha . Ingat nak tegur kauu time tu but tak berani ganggu privacy kau kan . Ahahhh atleastt yess . Kau yang tegur aku . Teruja ni wei . Teruja saangaaattttt :)