"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, November 26, 2010
8:54 PM


Please don't make i hate you . Ohh im sorry . I already hatee you losers ! Please get away from me . You are sucks . First ! time kau bosan , time kau ada problem or what , time kau kehilangan girlfriend kau baru kau nak cari aku . Kau ingat aku ni apa ? Boleh buang kutip balik ha ? Macam permainan kan kau buat aku . Please dont bother me anymore . Kau boleh buat aku benci kau seumur hidup aku . Sorrryy aku dah terdelete kau dari friend list aku and dalam hp aku . Jangan contact aku dah . Memang haram jadah aku nak rujuk balik dengan kau *cewah macam kahwin lah pulak . If nak minta maaf or what tunggu raya tahun depan je . Tu pun kalau aku lembut hati lah !Aku just nak luahkan yang aku benci kau . Aku benci kau dekat dengan aku , aku benci kau message aku , aku benci kau panggil aku 'sayang' , aku benci kau lembut dengan aku , aku benci kau berbicara dengan aku , aku benci semualahh pendirian kau . Huh !