"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, November 21, 2010
9:22 PM

Dia seorang budak yang tidak tahu apa itu erti dunia . Dia seorang budak yang tidak berapa pintar dan tidak berapa bodoh . So kiranya tengah tengah lah . Dia seorang budak yang mempunyai badan yang tinggi dan tidak mempunyai badan yang terlalu gempal . Dia bukan celup atau mix . Dia memang tak sesuai langsung ada celup or mix . Dia adalah melayu tulen . *ayat tak boleh bla lah .

Dia seorang budak yang sombong if ada orang sombong dengan dia . Dia suka orang menegurnya dulu baru dia akan menegur balik . Dia seorang yang pendiam pada mulanya bila anda kenal dengan dia but if dah lama kenal dia akan ubah dengan perangai kurang hajar dia . Huahau.

Dia seorang yang suka buat baik pada orang and dia suka perli orang kadang kadang dan suka cari gaduh dengan orang . Itulah kerja dia apabila bosan . Dia suka makan meggi goreng mamak dah teoh ais mesti ada dalam 2 cawan . Itu wajib . Dia seorang yang sederhana suka marah if ada orang buat dia marah but dia tak marah orang sesuka hati . Dia mempunyai sebab if dia nak marah .

Dia suka memendam kan perasaan sesuatu tu but if dah tak tahan nak tanggungnya dia akan lepaskan di blogger kesayangannya . Dia seorang yang suka tidur , suka makan , suka cakap sorang sorang , suka buli adek adek dia dan suka bermain dengan kucing kesayangan dia . Dia seorang yang memang takde perasaan kadang kadang but dia memang ada hati di dalam badannya . Dia juga senang terasa apabila ada orang marah dia , or buat dia marah . But dia hanya pendam dalam hati . Tidak pernah untuk sesekali keluarkan . Kecuali dia dah tak tahan nak keluarkan .

Dia suka merayau dan cari benda untuk dibuat . Dia selalu dimarahi oleh kakaknya yang agak gempal comel dan suka dimanjai oleh emak nya . Huahah if dia nak something dia akan minta dengan terburu buru . Tak kira masa tak kira tempat . Itupun kadang kadang je dapat . Huaaa dia mempunyai boyfriend yang agak blur dah tidak mempunyai perasaan kadang kadang dan suka buat orang marah . Tetapi dia baik di dalam hatinya *jangan ingat aku tak puji hang pulak huaaaha .

Dia seorang perempuan yang tidak mempercayai lelaki sangat dan tidak akan percaya dengan lelaki . Dia seorang yang suka membeli belah but dia tak pernah nak pakai or gune apa yang dibeli belahnya . Dia seorang yang kedekut if ada orang kedekut dengan dia . Dia sangat rapat dengan kakak dia yang sangat gempal comel . Kerana kakak dia lah yang sama kepala dengan dia . Dia tidak suka dengan saudara saudara dia kerana tidak sama kepala dengan dia . Dia senang dibuli kerana dia suka kesian kan orang . Dia gemar dengan fashion dan minat dengan seni graphic . Dia teringin sangat masuk kolej apabila dia besar nanti dan dia akan berusaha untuk mendapatkannya .That'ts all abou si dia yang bernama Nur Emmy Syakina . Anak kepada Kamarulzaman bin Ismail dan Noor Ain . Dan cucu kepada Ismail dan Md jub .