"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Wednesday, December 15, 2010
1:41 PM

Good evening to all my readers :) You see that ? The title 'Hebat' right ? I dont know what that's mean . I try to understand him but i can't . It so difficult to understand him :( I miss him badly right now . Just hari ni cuma mahu tulis and luahkan perasaan kecewa yang sangat sangat kecewa . Tak ada pun yang berkaitan antara hidup dan mati .  Just mahu luahkan apa yang tersirat dalam hati aku ni *eceh bajet je . Okay dengan itu aku ingin meneruskannya okay . Tak ada siapa yang membantah kan ? Baguss .

Pagi tadi aku bangun dengan agak malasnyaa kerana ingin makan . Huaha lapar gila doeee . Sebelum tu sempat check hp jap . Ada 1 misscall from zul and 2 message from zul and my pais . Huaha so aku decide nak bukak yang pais bagi . Ia tertulis begini rupanya

  "Emmy! I luv u tw. Mybe i xlyn u mcm org laen. Tp i nk u tw yg i syg u sngt2. I xmaw sakit kan ati u . I just want be the best for u"


Hambekkk kauu ! Hebat kan ayat dia ? Hahah aku baca pun just tersenyum pluss tergelak . Dalam hati pun berkata macam ni

 "Ha ? So that's mean dia memang layan girl lain dengan baiklahhh ? Ishhh ! Apa motif dia ni ? Tetibe hantar text macam ni . Ada girl lain ke ? Nak putus dengan aku ke? *time tengah fikir lah adik aku menyibuk menyampuk suruh makan . Ish menyibuk betul budak kecik ni"


Pelik ke tak ? Cakaplah pelik cepat ! Selama aku couple dengan mamat ni tak ada pulak dia cakap macam tu ? Haha aku yang baca ni pun pelik gila . Mimpi apa mamat ni text aku macam ni . Hehe tetibe timbul rasa rindu kat dia . Cisss !

Okay yang part tadi dah habis . Yang tadi part happy tauu . Yang ni yang part sedih gila . Huahah . Lepas makan tu aku pun terus naik atas nak mengadap computer kesayangan . Huaha . First aku buat ialah tekan button facebook dekat top , lepastu log in . Lepastu bukak profile . Tetibe aku terpandang friends list aku . Aku detak pais topfriends . Tiba tiba tak ada dia kat situ . Aku pun refresh balik page tu . Betul ke ? Tengok lagi sekali memang tak ada . Sedih tak ? Sedih ah citanya kan . Aku pun cari kat search friends . Pun tak ada . Pelik bukan ? Dia delete aku ke or block aku ? Atau delete dia punya Acc . Aduh aku kebuntuan sekarang . Mana pulak dia pergi ni .Apa yang dia try buat sekarang ni ? Aku pun tak tahuu . Yang aku pelik kenapa dia hantar message tu ? Kenapa ? Aku tak tahu apa yang try dia buatnya ? Yess dia cakap dia taknak sakitkan hati aku lagi ? Dia memang dah sakitkan . Risauu pun ada jugak . Entah kemana lah dia pergi ni . Tak apa aku bersabar lagi . I hope you will be fine kan sayang ♥ I hope so . I really miss you right now :'(