"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, December 10, 2010
2:31 PM

Apa itu title ? Sebut sikit ! Cepat sebut . Sebut kuat kuat boleh . Tak dengar lah , sorry sayang . Saya ni pekak sikit . Huaha actually malas nak pergi Melaka esok .

Adakah ini pergi bercuti ?

Tak ada maknanya pergi bercuti . Kalau nak pergi bercuti takdenya aku ni malas nak pergi . Hahha

Habis sebab apa ?

Sebab ada wedding kat sanaa lahh . argghhh malasss :'(

Haha bukan selalu orang suka ke if ada wedding ?

Suka memang suka tapi wedding saudara sebelah mama yang agak terpoyo sekali .  Hahah betulkan ayat bm aku tu ? Perghh power bhai . Huaha dah stop . Ha lagi satuu dah lah orang melaka semua sombong sombong . Sesetengah je lah . Tak semua yang aku cakap kan . haha manakah tidak . Aku senyum macam kambing dia tak senyum . Rasa nak tumbuk je . Nasib baik lah yang aku ni sopan santu . Huaha Ceh wah . So bersamaan 2 hari selama 48 jam aku tiada di rumah kesayangan aku ni . Ahh malas nak pergi lah . Kang tak pergi kang mesti ayat yang dikeluarkan mulut mama macam ni

"Kang tak ada orang datang perkwahwinan kau padan muka"

Hahha ayat tu mesti keluar bhai setiap kali aku taknak mengikutinya .Haha terseksa kan kan ? Mulut mak aku tu dah lah masin pluss masamm . Kang tak pasal pasal betul jadinya . Haha tak mahu lah aku . Kesian kan kat aku ni ? Haha dah lah saudara sebelah mama tu tak berapa suka dengan aku sesetengah je lah . Hahah hebatkan ?

Kenapa dieorang tak suka aku ?

Maybe sebab dieorang jeles sebab aku ni hebat sangat kot . Hahah *gurauuuu okey . Aku pun tak tahu sebab apa . Huahah

Tapi satu ! Nasib baik tempah challet bhai , duduk kat tepi pantai . Huahah best siott . Argggh tak sabarr pulak . Pluss malam tu ada bbq , haha bapak aku masakk . Tak sangka nih . Heheh aku just tolong makan dan tolong tengok je lah . Hebatkan aku ? Huaha dah dahh . That's it  :')