"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Wednesday, December 1, 2010
2:44 PM

Awak Awak happy new year tau tau . Hahah christmast pun belum lepas nak new year pulak . Eh kau sambut christmast ke ? Tak kan . Haha okay dah . Happy disember lah . Actually tak ada benda nak post so nak post yang ni je lah yang ada dalam fikiran saya ni . Hehe . Okay dah ! Apa mahu buat disember ni ? Entah tak tahu nak buat apa . Macam biasa lah bebeh tengok tv , internet , texting , makan , main kucing , cuci tandas dan kemas rumah . Haha arghhh bosan betul cuti ni . Takpe takpe , lepas habis spm nanti siap lah kau pais . Aku nak dating dengan kau 24jam . Hahah apalah nak jadi ni ? Haihhhh kau ni pais . So sekali tu tunggu result pmr aku . Adeh berdebar debar bhai dalam jantung aku ni , Haha tolong ambilkan boleh ? Lepastu awak bakar kan boleh ? Hahha terima kasih kerana membantu saya . Sayang awak :-* Haha *ha gatal kan . Dah dah that's all lah nak cakapp :')