"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, January 23, 2011
12:09 PM

Salam :face70:

And know i want to declair yang kami tiada apa apa lagi hubungan selain berkawan *sedih macam hilang anak :face22: Yeh selama tiga bulan ni dia baru cakap yang dia nak clash . Perit tahu hati aku ni . Sakit sangat !

Kenapa ? Kenapa dia tak minta sebelum ni je ? Kan senang . Time aku tiada perasaan lagi kat dia . Kenapa time aku ada perasaan kat dia baru dia mintak ? Kenapa kenapa ? Aku memang tak faham dengan dia :face32:

Walaubagaimanpun , aku terpaksa terima tu . Dah dia nak , nak buat macam mana kan . Aku redha je . By the way , thanks pernah couple dengan i selama tiga bulan , layan i macam you layan kawan you and thanks for the everything . Remember this ! i always :67: youu .

Okay , Please take care of yourself . I will miss you . Insya'allah :face21: