"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, January 13, 2011
4:40 PM

Salam :9:

Hambek kauu sekali aku bagi ayat sastera :130: Huahah . Korang sihat ? Aku alhamdulillah tak ada penyakit yang akan datang lagi * eceh kang kena padan muka bukan hihi

Okay mahu teruskan :65:

Walaweyyy , selama 2 minggu sekolah ini . Aku nak cakap sangat lah membosankan :face30: tapi yang tak membosankan akuuu seorang mamat di sekolah dan sama kelas dengan aku . Awwww :67: suka dengan dia kerana dia klon kepada Capital A . Wah wah siap ada klon lagi kau kan . Hehhe

Okay disebabkan dengan itulah hatiku berbunga bunga . Eceh romantik :125: kan ayat aku . Hahah kau tak ada kan . Dah diam ! Hehe , nak dikatakan juga aku juga selalu meng-usha fe'el dia *ish miang betul . Hehe . Biasalah , itukan emmy kerja dia mengusha usha orang :face15: