"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Wednesday, January 19, 2011
6:03 PM

Salam :face76:

And know , nak ceritakan budak yang baru masuk class aku . Nak senang cerita Aku memang tak suka dengan dia :face65: Fullstop ! Betul betul menjengkelkan aku lah nak dicakapkan .

Actually bukan apa lah kan , aku memang dari dulu tak suka dia pun . Hehe bukan berdendam okay cuma memang cara dia aku tak suka betul :49:. Huahah

Okay ,Lagi lagi dia kawan dengan penolong class aku . Adeh bertambah benci lah aku tengok kan . Yelah penolong class aku tu dah la perangai dia macam **** . Bajet semua orang suka dia . Hatuihh kau lawa tak pe jugak . Ni nak pamerkan diri kau yang ramai minat kau . Gila bajet engkau kan :119:

Lagipun budak tu dia mengedik dengan budak yang aku suka tu . Ish miang betul girl ni :118: Sepak kang . Huahha maaf aku bukan sekejam tu okay . Cara aku megutuk je lah . Hehe alah perempuan biasalah kan :face48:

p.s : Jangan ingat yang aku akan bakal suka kau dah :face67: