"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, December 27, 2011
1:35 PM


Salam
Pejam celik pejam celik , dah nak akhir tahun dah kan ? Haha tidak sangka . Lagi 4 hari akan habis tahun 2011. Rasa macam sekejap je jadi pelajar form 4 ni . Tahun depan dah jadi 17 tahun . Tahun akhir sekolah lah katakan . Hehe SPM lagi tu . Waaaaa complete hidup saya macam tu .

Seriously , tidak prepare langsung nak SPM . Haha maklumlah saya ni kan kan suka buat last last minute kan . Tu result tidak berapa gempak sangat kan . Haha tapi ni SPM kot , rasa cuak pulak nak ambil SPM . Rasa macam PMR pulak . Haha

Untunglah siapa sudah lepas SPM ni . Mereka tahu bagaimana rasanya nak menjawab kertas yang tidak diketahui dalamnya kan kan ? Hehe

Kenapa mesti mereka cakap
Lah budak sekolah lagi ker ?
Haha okay saya tahu lah awak tu dah habis sekolah . Janganlah nak memerli sangat kan . Tapi saya tidak kisah pun orang cakap macam tu dekat saya kerana saya akan cakap dekat orang yang sekolah seterusnya . Hehe jahat sungguh

Sincerely,
Nur Emmy Syakina