"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, December 18, 2010
8:11 PM

Yehhhh hari ni punya cerita ialahh Hang lagi . Hahaha :)

Tadi farah ajak pergi Curve . Sebenarnya malas tauuu nak pergi . Hhaha tapi demi kawan baik yang 'tersayang' aku pun pergilah dengan mengantuknyaaaa . Hehh tengah hari lahh . Bosan pergi curve sebenarnyaa . Lagipun dah lama tak pergi sana . Hehhh

Meriah betul kat sanaaa . Christmast bebbbbb . Biase lahh kan . Curve mesti je ada function setiap hari sabtu  . Huahah , so lepak lahhh dengan fara pluss dengan bf dia yang agak bebal sikit . Huahah bosannn lah . Kiteorang pun tak habis habis jalan sana sini . Tak habis habis jalan yang sama . Dah takda jalan lain dah ke ? Haha

So tepat pukul 5 aku blah tempat lain sorang sorang nak pergi teman kakak akuu pergi makan . Hehh tiba tiba ada orang tegur timeee tuu . Aku punnnnn macamm kenal jee . Rupa rupanyaaa Pa'ahh . Tak sangka kann ? Hahah aku lagi tak sangka yang dia datang situu . Wohhh hebatkan . Hahah 

So kiteorang punnn pergi makan di ikano . Aku tak makan tengok jee same with Pa'ah . Hehhh sambil tu pun kiteorang pun buat gosssippppss . Huahah dari hari tu tak habis habis pasal gosip tuu . Hehh sebenarnya kiteorang happy sangat tauu dpt meet pa'ah buat kali terakhir . Hehh kata dia pun dia tak sangkaaa sebenarnyaa

After that , kiteorang punnn lepakkkk smbil tu aku tunggu si farah ni . Adehhh kecoh betol minah ni tanya aku kat manaa . Hhaha gurauuu je lahhh . And thennn aku pun lepak dgn fara balik lagipun Pa'ah kene masuk pawagam dahhhh . Hihi 

Lepastu balik mandi onlineeee . Tu je lah kejer akuu doeee :)