"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, December 18, 2010
7:53 PM

Malam tadi punya cerita lah . Hahaha , ada cerita hangat . Mari mari dengar . Dudukk rapat rapat okayyy . Semua dah bersedia yehhh ? That's good . Okay nak start lah ni . Macam mana eh nak mula kan ? Haha tak ada idea lah . Kejap ehhh . Nak fikir jap huaha

Ha dapat dahhh ! Nak tahu tak malam tadi ayah kasi abang ipar aku tidur sini . Hebatkannn ? Hahah bukan sengaja okay but dia sepatotnya tidur rumah kawan dia but kawan dia pulak kata tak boleh . Lebih kurang macam tu la . Haha rasa nak cepukk je . Kesian abang ipar aku tuu .

So my sis try tanya my dad and then my dad suruh tanye my mom . Dieorang dua kasi . Cisssss ! Memang dah confirm confirm dah ni jadi bakal ipar aku ni . Tak da bakal bakal dahhh . Akan jadi haha . And then my dad cakaplah

"lepasni ina pulak bawak pakwe dia . Dah reti potong bawang dan timun dah tu"*sambil gelak

Aku pun gelak jeeee and mengiyakan je . Haha teruk kan akuuu ? Haha eleh setakat potong bawang and timunnn . Kacang jeee . Ecehh kereknya ayat akuu . Haha

So kiteorang pun lepak lah sampai pukul 2 . Tengok dieorang je lah aku ni . Haha . Cisss ada kejelasan timbul . Dieorang tuu ada je nak buatkan aku jeless . Hahah keja gila doeee .

Ishhh pais lepasni siap siap pack up bag tauuu . Tinggal terus kat rumahhh i . Ayah dah bagi line hijauu tuu haha apa lagi . Ecehhh and then terus masuk meminang okay sayanggg . Heheh Ewahhh gatal mu ni kannnn . Huahah :')