"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, December 17, 2010
7:05 PM

Yesssss awak !

Saya memang suka awak buat saya macam ni . Pergi sana sini tak bagi tahuuu *sama dgn aku lah perangainya huaha .

Sukaaa sangat tauuuu . Kalau boleh saya nak awak buat selalu bolehhhh ! Boleh takkkk ! Jawap bolehh ? Ni nak marahh nii . Huahah .

Ishhhhhh , bila saya ajak awak keluar tak boleh lah apalah macam macam alasan awak bagi kannn . Saje jeeee tak nak keluar dengan saya kann . Hmmmm kalau macam ni lahh saya taknak keluar dengan awak dahhh . Faham !

Take a note okay ! Nanti awak buat lagi perangai . Saya tak suka !

Kenapa ? Ada masalah dengan tu ke ? Bukan senang ke ? If tak boleh terima tak pelahhh .

You can let me go baby :'(