"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, December 17, 2010
5:20 PM

Yehhhh hari ini aku tiada aktiviti nak dibuat . Nak ikut kakak aku keluar ? Ahhh malass lah rasanyaaa . Tengok dia dating je tak habis habis . Nanti aku keseorangan jugakkk , Cisss! tak sanggup aku dah nak hadapi perasaan kejelesann aku ni . Entah bila pulak aku nak dating dengan si Pais ni . Dok busyy 24 jamm je . Huahah

So decide hari ni nak suruh adik ku yang lelaki yang agak macho jugak *ecehh macho ke kauuu . hahha yehhhh tak macho pun . Agak selenga jugak suruh dia pergi pinjam Cd dekat mana entah nama tuuu tempat . Haha nak tahuu dia pinjam Cd apaaa ? Kejapppp ehh nak siarkan niii .

Loading . . .


Title : Tekken
Actress : Tak tahu haha
Date of release : Pun tak tahuuu

Haha main bagai bagai tak tahuu kann . heheh , adik aku ni memang . Suka betol tengok cerita actionnn tauuu . Nampak macam tak best je cerita diaaa . Actually best jugak . Haha , ada hero dia telah memikat hati aku ni , Adehh cair tengok dia beraksi . haha hebat sangat tauuu . Nak tahuu siapa ? Kejapppp
|
|
V

Jin Kazama

Ha hensem kannn ? Hebat kann ? tengok badan diaaaa . Fuyoooo cair bhai . Haha acah acahhh cair jeee . Pais kauu ada ? Tak ada kannn ? hehe gurau gurauu je lah sayanggg :) . Okayyy tak tahu true name dia apaaa . Heheh tak ingatlahh . tapi tadi dah hafal *ceh siap hafal lagi . Hahha . Yehhhh ceritaaa dia agak luar biasaa macam dalam game jugak bebeh :')