"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, December 28, 2010
8:27 PM

Hey there :)

Korang apa khabar ? Sihat sudahh . Aku tak sihat . Aku selsema agak teruk sekali . Hingus dok meleleh je kat hidung aku dah sampai merahhh macam badut je hidung aku . Makin kembang hidung akuu . Dah tak lawa *haha hidung kau memang tak lawa lah !

Okay kita start okay . Siap semuaaaa . Mata perhatikan okay . Dalam hati baca sampai sepuas puasnya . Huaha . Sebenarnya aku nak cakap ni je . Aku sangat lah BOSAN hari ni . Hahah so aku update lah ni . Sambil aku mengusha usha orang punya blogger . Huahah

Jadi sambil membelek belek orang punya blogger tu aku ada terpikat dengan sebuah lagu yang mungkin bagi aku swweeetttt gitu orang kata . Hahaha awwwww suka dengar lagu ni tauuuu . Sebabbb lagu dia romantik tauuu . haha nak tahu lagu apaa ? Kejapppp
|
|
V


Haha yang ni lah yang aku cakapkan . Huahha sweeet tauu lagu ni . Tapi yang aku ni tak sweet mana pun . Acah acah sweet adalah . Huahaha :')