"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, December 26, 2010
8:39 PM

Malaysia vs Indonesia ?

Korang tengok ! Pasal atas ni lah ramai di sekeliling kita berbicara agak kepoh jugak . Haha Hari ni bussy betul semua orang dengan bola kan . Aku pergi sana ada yang cakap bola . Aku g sini ada yang cakap bola . Nasib baik aku tak g utara sana . Mesti tak ada orang yang cakap pasal bola . Hahha hebat betul lah .

Wah wahh ! Korang rasa sapa yang akan bakal menang ? Hahha aku sokong Malaysia . Yehhh , go go go malaysia ! You can do it . Korang kan hebat kan kan . Heheh yeh dari semalam aku dengar masyarakat sekeliling cakap pasal bola . Yang aku ni pun turut dengar je la kan . Tak turut masuk campur . berserabut kepala aku kang  . Huaha

Ayah aku dah cepat cepat siap nak pergi tengok bola dekat mana entah . Dia ajak aku . First memang aku nak pergi . Niat tu dah ada tauuu tapi tetiba hilang macam tu pulak . Hahha rasa malas ni tetimbul . Huaha

Yehhh show ni akan bersiaran langsung di bukit jalil bukan ? Wah hebat . Tak salah aku rock the world pun ada jugak kan kat sana . Hahha berebut lah korang . Tapi kan aku rasa mesti ramai yang tengok bola punya . Confirm . Huaha

So siapa yang akan bakal menang ? Malaysia or Indonesia ? nanti korang cakap lah dengan aku eh !