"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, December 6, 2010
3:20 PM

Yeh i got award and tag from this little cutie bloggerrr ,Huaha cun apa blogger dia tauuu , Comel comel gitu orang kata . Thanks to tuan punye blogger iaitu  Sya  kerana bagi saya tag and award yang tak sepatonya dibaginya , Haha . Ini award and diTag kan oleh si dia .
|
|
V

Wowww ! Tak ku sangka kan yang ada orang akan bagi aku award ni . Huaha , nak kata blogger aku lawa takda lah pulak . Biasa je kann . Simpleee , nak kata lawa ? Tak lawa pulak , Huaha *rendah diri pulak aku ni , haihhhhhhh :') thanks for the award okay Sya , hehh sekarang nak jawap soalan yang di tag kan tau tau 
|
|
V
a . Berikan satu nickname untuk saya [ pemberi award ]
     Miss Sya *tak tahu nama dia sebenarnya , hehe sorry

b. Ucapan untuk pemberi award .
    Thanks for the award tau tauuuu , free hug for youu , huahah thanks tau banyak banyak *eceh macam nak 
     bodek je :D

c. Listkan 6 artis/band/group yang korang minat .
    # Travie Mccoy
    # Justin Bieber
    # Muse
    # Julia Sheer
    # Boys Like Girls
    # Jay Sean *badan dia hot gitu , huaha

d. Bagi award ni kepada 10 blogger yang mempunyai blog yang cantik dan cun .
    *Yehhhh i bagi 3 orang je lah okayyyy :') hehe
    # http://sayapsiparipari.blogspot.com/
    # http://storyakulah.blogspot.com/
    # http://www.sukadukahas.blogspot.com/

p/s : Main pilih je sebenarnya , hahaah :)