"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, December 5, 2010
2:41 PM

Hey awak yang bernama Nur Ain Syakila yang comel lagi molek . Terima Kasih kerana mengTag kan kat kakak emmy mu ni yang agak jugak pemalas . Haha . Awak memang suka main tag tag kan . Kakak pun suka jugak , Hahha free hug :') Okay dah ! Jom tengok adik ain tag apa ?
|
|
V

Alahai , 25 random things ? Banyak tu walaweyyyy . Malasssnyaa . Awak dan awak dan awak tolong buatkan boleh tak ? Saya malas lah nak buat . Nanti saya bagi upah ? Nak tak ? Hahah terima kasih je lah . Saya dah lah tengah bankrupt sekarang . Hahah , okay nak continue ni . . .

1.   Suka Makan tapi badan tetap lanngsing je *huaha perasan
2.   Sukan Minum *patotlah setiap jam masuk tandas
3.   Suka berinternet 
4.   Suka berkawan
5.   Suka buat sombong dengan orang *haha
6.   Suka cari pasal dengan orang
7.   Suka rindukan pais *tapi dia tak pernah rindukan aku ,sedihnya ;'( huaha
8.   Suka buli adik dia yang bongsu
9.   Baik hati *acah acah je haha
10. Suka makan berdepan dengan orang , tidak suka makan duduk bersebelahan
11. Kuat berjalan
12. Suka bershopping *ala ala mak datin konon padahal hambek kau haha
13. Suka main dengan kucing dia *tapi malas nak basuh taik dia hahaha
14. Suka berseorangan *ambil feeling jap haha
15.  Suka tidur
16. Suka berSMS *dengan hantu je lah
17. Suka cakap sorang sorang
18. Suka berangan
19. Suka bermimpi
20. Suka main bowling
21. Tak suka main bola baling
22. Bila
23. Nak
24. Habis
25. Ni !

Akhirnya berjaya jugak aku menghabiskan benda ini . Hahah penat lah nak taip dah , Tangan rasa macam dah tak ada dahh , Siapa reti urut ? Urutkan boleh ? Hahah dah dah , dengan ini saya malas nak mengTag kan kat orang . Korang ambil lah apa yang patot okay . Hehe :') xxxx