"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, December 5, 2010
11:26 AM

Hello :) Good morning to all readers and followers , Korang nampak apa itu title ? Haha sebenarnya aku tak tahu nak detak title apa . Tetibe aku terfikir ayat tu , Aku detak je lah kan . Hahha . Hari ini tidak banyak cerita pun lah pluss tiada apa aktiviti . So apalagi nak blogging lah . Huaha dah dua hari tak update . Rindu tau tauuuu nak updatee . Okay okay nak mula  ni . Ready tauuuu ! Hehe

Semalam punya cerita lah ni nak diceritakan , Hahah . Semalam ada wedding bebb . So cerita dia awal awal pagi lah kan kena bangun . Huwaaaa tension nya akuu . Malas betul nak bangun , dah lah malam tu tidur lambat disebabkan pengantin lelaki punya kerabat bergosip gosippp pulak . Dah lah sombong tau tauuu , Hahha . Dah dah ! Nak teruskan ni , And then pergi lah mandi and terus ikut kak ngah pergi dewan kahwin . Ah kena kemas pulak kat sana , Adehhh kenapa lah time ni jugak perangai malas aku nak timbul ? Haihhhhh .

Nak cakap ni ! First dewan dia tak lawa weyy , Serius tak tipu ni . Hahah lepastu langsir bau hapak *eceh yang pergi bau langsirnya knp kan . Hahha .  Lagi satu dah lah panas , Haihh apa punya dewan ni . Kata orang mereka tu saving bajet huaha

Second , pelamin dia bukan main lagi tu haaa walaweyyy . Lawaa tauuu , Warna merah putih wah berserinya bukan main lagi tu ha . Haha rasa macam aku pulak ni nak kahwin . Wah bangganya . Mesti best kan , awww awww Haha pais apa lagi readykan semuanya  Huaha . Pengantin dia jangan cakap lah kan , muka tu ha wowww terlebih berseri seri . Senyummm lebar je aku tengok :') Haha

Third , fuyoooo jangan cakap . Ramai cowok gantang gantang tau tauuu , Cewek pun cun cun belaka , tetapi aku cuma pandang yang cowok je . Aku ni bukan lesbian nak pandang cewek cewek ni . Hahha di kesempatan itu jugak aku sempat mencuci mata sekejap je  lah, Haha tak lama pun . Adehhh mata aku yang tulus ni tertarik dekat seorang mamat yang berbadan perkasa bhai . Comel gituuu . Kalah pais tau tau , Hahah dia mempunyai ciri lelaki yang ku idam idamkan *cewahhh ayat aku terlebih dramatis ni . Huaha . Pais tengok emmy ni dia gatal sangat , Cepuk dia cepat . Hehe .

Dah dah , kes yang ketiga tu dah closee . Nak teruskan balik ni , lepas wedding tu . Aku dan kakak aku siap siap nak pergi KL , Haha sempat lagi tu haa nak pergi KL . Kalau tak aku taknak ikut sebenarnya tetapi kebosanan melanda di rumah aku kerana aku tinggal seorang je dirumah . So dengan itu aku memilih untuk menemani kakak aku . Huaha

Sampai sana pergi melawat brother in law aku . Haha ini kerana kakak aku terlalu rindu bangat dengan dia *ish rasa nak cepuk je mereka ni . Perasaan kejelesan aku keluar . Ni semua pais punya pasal lahhh , Kalau tak aku ada teman jugak disebelah aku ni . Boleh aku bermanja manja sikit . Haha .

Malam tu my brother in law nak pergi TS kejap . Jumpe kawan dia dan boleh dikatan kawan aku juga *eceh tetibe mengaku kawan pulak , haha  yang bernama Ayie a.k.a cery . Walawey sedap kan nama dia . Haha . Sebelum itu , ex aku ada menghantar pesanan ringkas (SMS) dekat my brother in law tauuuu . Dia berkata macam ini *yang aku hafal je lah

     "Tadi aku nampak kau  . Aku ingat nak pergi dekat kau tapi ada emmy lah , hmm"

Whatever lah dah nak dikira macam tu jugak lah , Hahah aku ni pun ingat lupa je . Yelah makan banyak semut lah katakan , macam mana tak tua . Muka pun tengoklah dah macam orang tua dah ni . Hahha .Aku pun berkata dalam hati begini rupanyaaa

     'Nak jumpe jumpelah faiz sorang , Tak payah tengok muka aku , Aku pun dah tak minat nak tengok awak tu ha, Haiahhh'

Hahha begitulah yang ku katakan , Ayat aku pedas tak ? Haha aku sememangnya tidak suka dah dengan dia kerana dia dulu nampak baik di luar , sebenarnya di dalam ada udang disebalik batu . Huahah aku dah serik dah dengan perangai si dia itu . Dah dahh kes ni dah close . Malas nak cerita panjang panjang lagi tau tau .

Continue balik . . .
Kami pun berjalan untuk pulang ke rumah tersayang bak pepatah home sweet home gitu . Hahah dah penat nak cerita lah sebenarnya . Sampai sini je lah tauu tauuu :') xxxx