"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, December 2, 2010
7:11 PM

Tidak ku sangka sangka akan ku dapat ini peluang . Huaha ini contest di tag kan oleh budak yang comel molek bernama Ain Syakila . Walaweyy sedap kan kan nama dia . Haha terima kasih tauu tauu awak yang comel lagi molek kerana telah mengTag kan dekat saya yang memang tak comel ni . Haha so i want to start now boleh kan kan ? Terima Kasih :')
|
|
V
Natural Beauty Contest





Syarat-syarat pernyataan adalah :

1- Mesti ada blog, takde blog pergi sign up blogger, NOW!

2- Mesti LIKE fan page Natural Beauty Contest (Ada kat tepi blog nie haa)

3- Takyah follow pun takpe, tapi nak follow lantak kau ah kan.

4- Gambar yang disertakan TIDAK DIBENARKAN EDIT menggunakan picnik, photoshop, photoscape dan apa sahaja yang boleh digunakan untuk edit kerana ini contest NATURAL BEAUTY. Make-up tebal juga dilarang keras ye.

5- Gambar boleh bersama dengan Bestfriend anda, Boyfriend anda atau Pet anda. Mesti paling cute dan comel -__- Kalau sorang-sorang pun boleh juga :)

6- Tag kepada 5 orang terdekat yang awak yakin akan join :)

Bagaimana contest ini berjalan (Baca dengan teliti)

*Mula mula awak buat entry pasal Natural Beauty Contest di blog anda. Tepek muka kau tu.

*Letak link entry anda tersebut di fan page Natural Beauty Contest , jangan letak kat entry nie. Tak layan.

*Untuk mempastikan kami dah tahu awak buat entry tu, kami akan LIKE wall post anda tu lepastu kami akan upload gambar anda di satu album di fan page itu.

*Suruh kawan kawan anda LIKE gambar anda tu. 5 Gambar paling ramai orang LIKE kami akan pilih salah sorang sebagai pemenang hadiah utama.

Senang bukan?

Apa-apa pertanyaan sila tanya di FB  Miss Syamim atau Miss Affat  . Siapa takde FB? Pergi buat sekarang lah!

Hadiah utama adalah sangat berbaloi-baloi, don't worry hadiah sangat menarik kerana aku tengah banyak duit nie HAHA
Tempat kedua dan ketiga pun ada hadiah Haha

JANGAN LUPA LINK BACK KEPADA ENTRY SAYA YE click sini . SIAPA TAKDE FB, DIBENARKAN LETAK LINK ANDA DI SINI. HEHE. SIAPA TAKDE FB JE YE!

Tarikh contest berjalan : Dari entry ini dipublishkan sehingga 1 Januari 2011. Kenapa lama sangat? Sebagai langkah memberi peluang kepada bloggers yang nak SPM untuk join

Memperkenalkan jeng jeng jeng 
|
|
V

Yes muka saya agak berminyak kan , Haha bukan edit ni tauu , real punya bebeh . Hahah alah tak kisahlah . Main detak je lah walawey. And yang tu bukan Bf saya ya , Itu cuma kawan sahaja . Haha alah boleh lah ni kan . ambik je lah ehh awak . Haha and terima kasih kepada siapa yang like aww aww , Yang mamat sorang ni suroh aku pamerkan nama dia kat sini . Jeng jeng nah ambik kau Encik Efat Boroi .Terima Kasih tau tau :')

I'm will tag at this people :

p/s : Apa lagi . Silakan ambil yah . Tahniah tau and good luck :) awak and awak and awak tolong like kan boleh . Thanks tau :)