"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, December 23, 2010
3:47 PM

Mood : Sedih plusss geram !
Song : Just A dream Hitz fm

Today hari yang telah merosakkan hidup aku *eceh sampai hidup pulak. Huaha tak actually hari ni kan budak PMR kena ambil result . So dengan rasa gemuruh nya aku tak dapat tidur nyenyak malam tadi . Haha sebab perut aku memulas tak habis habis pasal result tu punya pasal lah . Ish !

Adehhh ! So dengan rasa gemuruh nye tak hilang hilang juga aku pun terus pergi ke sekolah nak ambikl result semata mata . Arghhhh rasa takut ni tak hilang hilang jugak . Mama cakap

  "Kalau kau dapat 6A/7A mama terus balik , terus pergi beli camera yang kau nak"

Alah dalam hati aku dah berdoa . Hehe apa teruk sangat aku ni . Ish ish . So aku pun sampai sekolah agak lambat jugak . Nasib baik result belum diumumkan . Huaha . Sampai lah pukul 11 , rasa gemuruh ni tak hilang hilang . Geram betul aku . Haihhh . Lepastu tetiba ada announcement cakap suruh cikgu yang terlibat dalam PMR bersiap sedia. Aku pun rasa nak pitam je . Bertambah lah citanya kan rasa gemuruh aku . Huaha

Tiba lah saat result dikeluarkan . Aku ni pun rasa seram sejuk je , Erghhhh ! Kawan aku fara pergi ambil dulu . Muka dia dah lain . Aku rasa macam tak nak je ambik . Ayah aku dah siap sedia dah tunggu kat belakang cikgu nak tengok result aku . Ish ishhh !

Time tu aku dengar ramai yang jerit . Ada yang nangis . Kau rasa aku nangis ke jerit nanti ? Hahah , okay aku teruskan . So aku pun ambil lah . Ayah aku dengan rakamnya . Adehh aku pun tak tahu apa masalahnya . Maybe buat kenangan kot . Haha biarlah aku tak kesah pun .

So aku pun berdebar debar ambil result . Arghh shittt ! Aku terus tutup mata aku taknak tengok result aku . Aku pun tengok . Arghhhhh ! Rasa macam nak pijak je kertas tu sekarang . Boleh kan aku pijak ? Korang tak kisah kan ? Huaha . Kenapa teruk sangat lah aku punya result ni . Tak ada A langsung . Macam erghhh ! Rasa geram ni . Tak dapat lah aku camera . Korang nak tahu aku dapat berapa . Ni ha !!
|
|
V
Bahasa Melayu (B) 
Bahasa Inggeris (B) 
Matematik (B) 
Sains (B) 
Geografi (B) 
Sejarah (B) 
K.Hidup-ERT (B) 
Agama (B)  

Dah habis pun . Korang tengok tuuuu ! Ishhhhh ! Terukk s*** . Geram siot . Jangan cakap words ni boleh "okeylah tu" . Korang tengok betul betul . Tak okay langsung lah . Semua B . Tak ke pelik ! Patutnya A . Mesti dah lawa . Mesti aku dah dapat camera dah . Erghhhh and lagi satu taknak cakap words "tahniah" . Hello ! Korang tengok lah tu . Tak ada A  langsung nak buat apa cakap tahniah kat aku . Perghhh kecewa sangat doeee dengan tak puas hati ni ! Rasa macam nak repeat balik je*kau ingat racing ke apa!

Mama aku cakap alah mungkin dah nak A dah tu kot . Errr aku pun iyalahkan , Hm aku tengah sedih ni . Ishh jeles betul siapa dapat 8A , mesti dapat apa yang dia nak !Aku ? 8B ? Apa dapat ? langsung tak dapat apa apa . Aku sedih ni :'( Hmmm