"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, January 1, 2011
6:43 PM

Hey hey bebeh :)

Sekarang tahun 2010 hanya lah tinggal kenangan . Huahah sedih nya . Eceh sedih ke ? Haha entah lah . Sekarang tahun baru akan datang iaitu tahun
|
|
V

Walaupun aku agak penat jugak pagi tadi lepas balik sunway . Haha sempat juga celebrate new year di curve tapi aku tak ada pasangan . Huahah sedih jugak tuuu :'( tapi biarlah . Budak tu 'busy' gila kan . Haha

Korang korang mahu cakap ini benda lah . Takut tak sempat sangat . Ini benda sangatlah penting dan perlu diluahkan juga . Huahah saya mahu cakap Selamat Tahun Baru kepada semua yang membaca entri ini tauuuu . Maaf lah terlambat sangat nak wish kerana seronok sakan mlm tadi dengan spray dengan bunga api yang terlebih lawa di  Curve . Hehe

So saya dah pasang angan angan pada tahun 2011 ini . Haha awak dah ke belum ? Ecehh bukan angan angan lah . Hehe kata orang azam . Tpai sebenarnya saya tak tahu lagi azam saya . Hehe teruk bukann ? Haih apa lah nak jadi . Tapi yang penting sekarang , mulakan hidup baru hehe :)