"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, January 1, 2011
7:15 PM

Let see ! Erghhh title tak padan betul . Tapi aku cuba buat yang terbaik ni . Dah diam okay heheh .

Okay nak cakap yang sekolah akan bermula lagi 1 hari je iaitu jatuh pada hari isnin 3 january 2011*dah mcm puasa dah hehe . Fuyoooo agak agaknyaa aku malas tak ? Hahha confirm confirm paling malas lah kononya . Huaha

So mereka yang dah habis sekolah semua agak lah happy bukan ? Yehhh bagi aku mereka sangat lah happy dan itu membuat kan aku sangat sangat lah jelesss . Ciss ! 

Hahah okay mereka kata kepada budak form 4 belajarlah dan jangan gedik nak memonteng monteng kerana form 4 adalah sangat penting . Heheh adalah orang tu cakap tauu . Mana boleh bg tahu . Hihi

Jadi perkara yang kita akan buat setiap minggu lah selama 10 bulan gituuu . Bangun pagi pukul 6 , masuk bilik air , berus gigi , mandi , solat , pakai baju and pergi sekolah serta balik sekolah . Sangat lah padat time table dia . Haha ahh penatnya aku lah macam ni . Tapi takpee .Aku akan berusaha jugak . Huaha