"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, January 3, 2011
5:09 PM

Hey there or salam :)

Yehh aku sangat berbangga juga kerana aku telah besar *Hahah eceh besar sangat ke kauu kan ?  Yelah nak dikatakan ramai juga yang semakin gedik memerli aku begini rupanyaa
|
|
V
"Kau dah besar sekarang kan?"

Yehh begitulah rupanya ayat yang dibikin oleh dieorang . Aku pun pelik jugak kenapa mereka semua cakap aku begitu . Padahal aku tak besar pape pun*eceh lain maksud tu . Heheh acah acah je tauuu 

Okay balik kepada title yang telah ditaip di ataas bukan ? my first day school is sucks . I really hated . Huahahh hated teruskann . Yelah memang amat memburukkan juga lah kerana aku telah dicampak ke kelas lain yang bukan pun aku mintak . Hebatkann ?

Hahah sebenarnya dalam hati ni masih bengang sambil membara baraaa tahu sebab kenapa aku dicampak begitu jauhhh . Ciss ! susah betul jadi form 4 ni . Dengan tak ada kawan nye class tu . Macamm g****** je . Erghhh !

So dengan ituuuu aku telah decide maybe dengan tepat kot aku memilih course akaun . Adehh padahal aku nak sains stream doee . Cissss ! Tapi takpe . Aku suka math jugak haha .  Tambahan lagi mak akuu ? mesti ah dia suka kan . Heheh jadi akan ku teruskan perjuangan ini dengan lebih semangat .*ayat je kot hehe

Will be continued . . .