"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, January 4, 2011
5:47 PM

Hey there and salam :)

Yehh hari ini aku akan menceritakan hari yang kedua berlaku di sekolah dan menjadi pelajar yang agak acah acah berdisiplin jugak . Huahah

So aku telah memindah di kelas account dan aku mempunyai seorang kawan juga yang bernama amirah farhanah . Tetapi hari ni dia last day sekolah situ . Lepasni dia kena pergi teknik . Cisss ! Aku tak ada kawan langsung .

Jadi pagi itu , aku menunggu dia sampai lah dia habis perhimpunan mengenai pengawaas sekolah . Sampai lah ke kelas aku memasukinya dengan penuh teliti . Tetapi mereka pandang dengan agak pelik sambil muka tak puas hati . Entah kenapa . Dengan itu aku menge-check lah baju kain aku takut terkoyak ke ? haha padahal tak ada punn .

Dengan ituuu , aku malas nak duduk kelas baru yang aku tengah duduki sekarang jadi aku pun menemani amirah farhanah tu mengambil sijil berhenti dia . Sampai lah masa kedua lepas rehat . Huaha agak lambat jugak kan ? Tapi aku tak kisah semua tuuu . Aku malas nak masuk kelas tu sebenarnya tambahan lagi semua budak perempuannya agak kerek gila juga .

Jadi aku bercadang mahu menukar kelas lagi . Cisss ! Aku ni main main pulak . Arghh tapi aku belum meminta lagi penukaran ini ke cikgu yang dikehendaki kerana aku dah penat mencarinya di sekeliling sekolah *acah acah je haha

Aku terjumpa kawan lama aku iaitu Iqbal . Walawey aku dah sampai tak cam dia dah kerana kepala dia yang botak macam ala ala mawi tuu . Hahha walau bagaimanapun dia juga akan berpindah sekolah dan beliau akan  pergi jauh ke negeri sembila *eceh aku akan rindu kauu haha

So lepas habis hantar buku si kawan aku ni . Aku pun memasuki kelas . Mereka masih lagi memandang aku tidak puas hati . Ishhh ! Entah apa masalah dieorang ni . Haihhhh .

Okay sampai sini je lah aku ceritaaa . See Again :)