"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, January 6, 2011
7:19 PM

Salam and selamat sejahtera maybe  :)

Korang sihat ? Maaflah aku dah lama tak update sangat hahah *lama ke kan ? Ah aku dah tak kisah semua tuu . Yang penting sekarang aku nak ceritaaa ! yeh right now please :)

Heheh okay nak cakap selamat tinggal kepada kawan kawan ku yang telah meninggalkan ku kerana mereka telah terpilih memasuki teknik . Cehh bertuah lah korang kan . arghh jeles doee . Aku juga mahu keluar dari sekolah yang agak bisa ni dengan budak budak yang menjengkelkan aku jugak . Huahah

Okay mahu teruskan ,

Finally aku telah masuk ke kelas yang mempunyai kawan sekelas aku dulu . Huahah yeh mereka memarahi aku kerana pagi itu aku tak masuk pun kelas tu kerana aku tidak tahu yang aku telah terpilih memasuki kelas tu *eceh yeeke ? Hahha

Okay senang cerita semasa aku keluar dari kelas yang budak dia agak menjengkelkan dengan mimik muka yang tak berapa lawa sangat *eceh kutuk nampak haha itu mereka sangat lah puas hati kerana aku bla dari class dieorang . Eceh kau ingat aku nak sangat ke masuk kelas kau lah . Tak hingin pun .

Pendek kan cerita akhirnya aku dapat memasuki kelas sains yang aku mahu . Alhamdullilah , aku bersyukur sangat dapat masuk bertambah suka lah aku hahha . Okay that's all today .

If ada benda yang tidak aku gemari akan ku ceritakan selanjutnya :)