"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, January 9, 2011
2:09 PM

Salam and good evening bukan ? Hahha yehh good evening everyone :)

Sekarang ni aku akan meng update seminggu dua kali maybe . Maaflah tahun ini agak busy juga dan agak kelam kabut sikit . Aku pun tidak tahu mengapa ? huaha *eceh ayat kauuu

Okay mahu teruskan ,

Semalas hangout . Sesaje jalan jalan di KL tu pada tahun 2011 . Mana lah tahu ada perubahan di sana ke . Haha eceh actually nak meet dengan seorang 'mamat' selenga ni . Tapi nak buat bagaimana kan . 'Beliau' ni ada je lah alasan yang akan diberikannya . Huh

Okay semalam petang sempat juga aku tonton wayang cerita ini
|
|
V
Title : My ex: haunted lover
Actress : Entah tak tahu hehe
Date realease : 30 Dec 2010

Okay nak dikatakan cerita ini baru keluar jugak . Hahah seram ? Boleh juga nak dikatakan seram huaha . Semua yang tengok ni semua ada pasangan . Aku je tak ada . Kesian akuuu . Huwaaaa duduk pun tengah tengah , memang sesuai lah tu . Nak jerit sorang sorang . Tak ada teman mahu dijeritkan sekali . Sedih bukan ? huwaaaha memang sedih kan .

Itulah kehidupan seharian aku . Memang tak ada teman istimewa langsung . Hebat bukan ?