"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, January 9, 2011
9:36 PM

Aku tahu korang tak faham title tu bukan ? Haha takpee nanti korang akan faham kan . Cehhh kalau tak faham jugak faham faham je lah kan eh hehe :)

Okay korang nampak relationship status aku tu bukan ? Ha pasal itu lah yang aku mahu ceritakan . Actually our relationship belum endingnya lagi . but it will coming soon . Huwaaaa*dengan sedihnya . Okay dengan itu saya mahu sampaikan pesanan ini kepada dia
|
|
V
Awak saya mahu cakap yang saya sayang sangat dekat awak . Saya ikhlas ni . Bukan main main . Tapi saya nak awak tinggalkan saya boleh ? Saya merayu dekat awak . Jangan tanya kenapa ? Awak tahu sebab nya kenapa kan . Awak tanya diri awak sendiri okay . Awak tahukan yang awak selalu sakitkan hati saya . If awak tinggalkan saya tak ada lagikan awak sakitkan hati saya . Saya mohon kepada awak . Walaupun terpaksa saya cakap ini . Saya betul betul mohon kepada awak . Please leave me :'(