"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, January 10, 2011
1:54 PM

Salam :face40:

I want to said happy 3 month anniversary sayang :h:

Yesss jangan confuse jangan apa okay . Kami still bersama lagi walaupunnn fe'el beliau tu membuatkan sayaaa tidak berapa sangat . Tapi tidak mengapa kerana disebabkan awak memang officially boyfriend saya so saya respect sangat . Hehe

Walaupun begituu , saya tetap sayang awak lagi yauuu . Jangan risau okay . Sebenarnya terima kasih kepada awak juga kerana couple dengan saya dalam masa 3 bulan ni . Hebat kann . Thanks okay . Awak telah mencapainya dengan cemerlang dalam 3 bulan ini . Tahniah tahniah :x:

Tapi maaf awak mungkin tidak akan menjadi milik saya lagi:s: *eceh confirm ke. Huwaaaa :3: sedih bhai . Okau tapi kami masih belum lagi mahu declair yehh . Dah jangan fikir bukan bukan . Hehe:face15: