"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, January 11, 2011
8:03 PM

Salam :face76:

Malam ni aku agak juga sedih . Nak dikatakan gembira Rasanya tak pernah langsung aku gembira . Gelak pun gelak macam tak ikhlas . Ish ! Kenapa dengan aku ni ?

Aku sangat rindu dekat dia . Sangat sangat rindu :face37:

Grrr , apa semua ni ? Kau tak sepatutnya ada perasaan macam tu . Hm entah apa nak dikatakan . Aku tak tahu apa yang perlu aku buat sekarang . 'Dia' dah bagi kata putus dia . Dia kata
|
|
V
"u nk clash ke skati u la . tp PADA I, I XNK CLASH"


Huaaaa :face41: hancur lebur hatiku *eceh ayat dlm novel . Entah apa yang perlu aku buat ? Mereka semua menyuruh aku lepaskan je . Grrr but this is my decision . So i try to make the best for you and me :67: . I dont know what to do :118:

Please, i dont want to and i dont need to ! I :a1: you more than you know :face29: So please dont make me like this .