"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, February 19, 2011
12:56 PM

Hey thereblogger-emoticon.blogspot.com

So topik hari ni aku nak cakap pasal aku suka tengok 'beliau' ini adalah Jason Statham . Nak dikatakan dia hebat berlakon dan pandai mendalaminya . Eceh yeke ? Hahha . Kenapa? tak boleh aku minat dia ke ? Maaf aku bukan admire sangat pun . Aku cuma suka tengok dia berlakon . Walawey mantap bagai dia berlakon . Botak pun botak tapi hensem tau . Jangan main main . Hhaha suara dia pulak . Fuyooo suara dia pulak orang kata seksis bagai . Sampai mak aku pun minat tau. Hihi *miang ehh. Nak tahu orang dia macam mana ? Ni yehh
|
|
V

Yeh mesti korang kenal dia kan ? Haha i know nama dia tak berapa femes sangat kan but bila tengok muka dia mesti cam kan . Hehe macam tu lah aku bila tengok movie dia . Nama tak tahu tapi muka dia cam . Huaha teruk betul aku . Tetapi yang penting aku betul betul suka tengok dia berlakon doee , Tak tipuuublogger-emoticon.blogspot.com