"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, February 22, 2011
9:07 PM

Hey there blogger-emoticon.blogspot.com

Yes saya cakap dengan awak . Yelah awak yang bermata bulat tu , hidung penyek , telinga capang , good looking , rambut ala ala pacak macam landak tu , body tough macam *hee tak tahu . Wahhh saya nak cakap saya rindu dekat awak sangat sangat . Maaflah saya tahu awak ada gf . Tapi jangan risau sekejap je rindu ni dekat awak . Tak lama lagi hilang lah . Hihblogger-emoticon.blogspot.com

Ye saya sangat bosan bila single . Kenapa ? Sebab tiada teman untuk berbual . Kakak aku pun dah membebel suruh cari cari . Masalah nye aku nak cari kat mana pulak kan ? Haha kalau petik jari terus sampai tak apa jugak . Ni kena cari yang sepadan . Ingat senang lah tu . Aku tak CANTIK macam dia tu *puihhhhblogger-emoticon.blogspot.com .

Yang penting sekarang saya memang malas mahu cari pun . Hihi saya memang tak ada kelayakan . Ecehhh *humble pulakblogger-emoticon.blogspot.com