"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, March 15, 2011
9:02 PM

Assalammualaikum *jawab jangan tak jawab blogger-emoticon.blogspot.com

Berdasarkan title dia atas aku ingin menyatakan yang kau betul betul hebat . Bendera putih aku naik . Itu bermakna aku mengalah dengan engkau . Kau terlalu bagus untuk aku dan tahniah aku ingin mengucapkan kepada engkau yang engkau telah dapat apa yang kau inginkan .

Aku sangat berbangga dan aku juga tumpang gembira untuk kau . Alhamdulillah aku ucapkan . Tetapi maaf . Kejelesan hati aku ni sangat lah membara , tapi tak apa akan ku try padamkan dan cari kejelesan yang lain pula . Akan aku cuba dan tak akan aku putus asa . Aku dah jumpa tetapi masih belum tepatinya lagi . Tapi tak apa , aku tetap juga berusaha macam engkau .

Sekali lagi, aku ingin mengucapkan Tahniah and good luck for you . I know you can do better from me . I know you're the best . Insya allahblogger-emoticon.blogspot.com