"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Wednesday, March 16, 2011
11:08 PM

Assalammualaikumblogger-emoticon.blogspot.com

Yeh hari ni aku sangat lah excited memang terlebih excited gila nak dikatakan kerana ada reunion kelas aku tahun lepas . Aku punya lah semangat sebab dieorang cakap ramai yang pergi . Walawey , yang aku ni pun rindu gila dengan budak kelas aku tahun lepas fuhh terutamanya Mira . Rindu gila dengan dia bhai blogger-emoticon.blogspot.com haha

Okay teruskan ,

Sampai sana tengok tengok hampeh sikit punya orang lah . Aku pun apa lagi balik lah . Huaha . Kejam aku kan ? Hih biak lah . Sampai rumah kakak aku nak pergi Kl pulak . Aku pun follow je lah kan . Lagipun aku nak beli barang sikit . Huaha

Sampai Kl dapat call dari mama . Aku punya lah cemas dapat tahu mama kena excident . Apa lagi cepat cepat lah balik . Alhamdulillah mama masih selamat . Cuma kaki mama yang parah sikit . Aku harap mama cepat sembuh amin & terima kasih kepada hanif kerana terlalu caring
blogger-emoticon.blogspot.com