"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, March 24, 2011
3:04 PM

Assalammualaikum blogger-emoticon.blogspot.com

Selamat petang semua . Arghh terasa penat lagi kerana baru balik dari sekolah . Adehhh , malas mahu tukar baju . Hehe semalam terkilan sangat kerana tengok Calon SPM 2011 cemerlang . Yang terutamanya dapat 10A+ . Arghhh jeles tengok dia . Tapi tak apa , aku punya giliran akan datang jua nanti dan aku perlu berusaha bersungguh sungguh bukan ? Hehe

Okay teruskan,

Aku tidak sangka yang dia minta couple dengan aku lagi , Maaf bukan aku taknak engkau . Tetapi aku tahu perangai kau bagaimana bila aku couple dengan kau . Kau janji yang kau akan berubah tapi aku tidak caye kerana engkau suka mungkir janji . Aku ingat lagi sebelum ni yang engkau janji tak akan sakit kan hati aku lagi . Tetapi kau buat . Tetapi tak apa benda yang lepas aku taknak ungkit lagi bukan . Kau dan aku sekarang jadi kawan , tak boleh lebih dari tu . Aku sayang kan kau tetapi maaf aku tak boleh . Sekali lagi aku minta maaf wahai temanblogger-emoticon.blogspot.com

Ikhlas dan sayang dari Nur Emmy Syakina