"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, April 8, 2011
8:45 PM

Hell-->o blogger-emoticon.blogspot.com

So what's up ? Hehe dah lama tak memblog bukan . Sorry lah aku bukan sombong ke apa . Cuma aku malas sangat sangat nak sign in and then typing . Wahhhh memang malas tahap gaban nak dikatakan lah Hehe

Aku bukan seperti dulu dah . Pandai berbicara lah kononnya , suka membuat bising , suka mengumpat*biasalah kan perempuan kan . Tak pernah tak mengumpat . Tipu lah kalau tak pernah mengumpat kan sedangkan lelaki pun ada mengumpat tau . Hihi ada ada je kan . Sekarang ni aku dah diam . Nak dikatakan bolehlah pendiam . Semua isi hati disimpan dalam sanubari . Ecehhh ayat hambek kau . Bukan main lagi . Hahah

Mengenai boyfriend ? Aku masih belum jumpa . Ewahhhh , tapi memang betul . Aku tak ada boyfriend . Rasa malas tu nak cari terselah sangat . Hehe biasalahh . Aku ni kan memang pemalas orangnya . Huahha

sampai sini lah . Aku nak teruskan tengok AF9 . Huahah teruk kebenor . Terus support afif . Suka tengok dia lah . Eceh ganteng banget . Hihi

B-->Y-->E