"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, April 9, 2011
8:04 PM

Hello And hello every--oneblogger-emoticon.blogspot.com

I love the way you lie . Huaha tak ada kena mengena pun doee . Walaweyyy , hihi . Hari ni aku nak share something lah kan . Berdasarkan title yang diberi di atas ,Nak pergi lagi kan ! Mesti korang tertanya tanya aku nak pergi mana kan ? Hehee aku nak pergi bukit Jalil lagi . Aku suka pergi sana . Maklum lah baru firstime pergi sana kan ? Haha bukan kah kesian aku ni ? Kuno gila siot aku . Hehe tetapi aku sebagai rakyat malaysia lah kan tabik gila ah dengan sukan malaysia . Tempat dia betul istimewa lah weyy . Jeles pulak aku . Dalam hati bengang je . Menyesal tak kuat sukan . Cisss ! Jelesss nyahh tau . Huaha okay tak lawak kan . Gila punya olang blogger-emoticon.blogspot.com

Aku juga tertanya tanya ? Kenapa aku pergi sana kan ? Hehe sebenarnya aku pergi sana nak support kawan aku main bola dengan sekolah sukan tu . Alahh sekolahh sukann tu yang ada bumbung atap semua . Okay tak lawak diam . Hehe lagipun aku nak tahu bagaimana padang dia kan ? Perghhh sumpah bapak lawa siot padang dia . Best gila tengok dieorang main . Tak serabut . Huaha yang penting Go iqbal . Walaweyyy mengedik je tahu . Maaf aku tak minat dia . Aku cuma suka pandang dia je . Lain maksud tu eh . Huaha

Attention : Especially to him
Yes , saya memang minat awak , tapi setelah awak memfitnah abang ipar saya . Maaf , saya tidak berapa suka awak sangat . Saya dengar macam macam cerita dari kawan saya . Wah wah awak memang sangat hebat . Saya tabik dengan awak . Saya nampak awak MACAM baik je lah kononnya . Rupanya sebaliknya . Wahh wahhh begitu rupanya . Tamak betul awak kan . Tapi suka hati awaklah kan . Your life not my lifeblogger-emoticon.blogspot.com