"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, July 30, 2011
10:01 AM

Salam

Jeng jeng jeng . . .
Okay tarik nafas and down . Fuhhhh lega habis . Okay straight to the point , lagi 1 hari nak berpuasa . Fuhhhh bersemangat kau tahuu . Jangan cakap lah kan , Confirm aku lah orang yang first bangun sahur nanti . Mwahhaa okey actually malas nak bangun sahur ni . Huuu tapi disebabkan aku ini cepat sangat lapar orangnya , so kena bangun lah ceritanya kan . Yeayyy

Okay seterusnyaa , perkara yang aku tidak suka akan berlaku seperti nanti mulut berbau busuk dan hapak . So disebabkan itulah , aku tidak boleh bercakap banyak sangat time puasa , nanti aku cakap banyak kang semua kawan aku pengsan pulak. Dahlah dengan class tu bau busuk . Kalau campur dengan bau mult aku yang busuk ni satu class boleh pengsan . Jyeahhh . Selain itu ,mengantuk . Memang taklahh , confirm aku tertidur dalam classs punya . Membebel pulak cikgu aku tu . Disamping itu , penat weyyy . Siapa tak penat kan . Semua orang mesti penat punya lagi-lagi sekarang musim panas . Fuhhh jangan cakap lahh lagilah kan . Lagi , duit poket tidak dapat . Ahhhh tu yang aku tension tu tak dapat duit poket . Waaaaaaaa okay sedih . Duit raya pun nanti mana dpt sangat . maklumlah dah BESAR kan skrg . So jarang lah dapat.

Okay seterusnya , perkara yang aku suka time puasa . First , dapat makan banyak ahh citanya . Waaaaaa nanti aku mengidam je nak makan apa . Best dapat makan banyak . Second , aku dapat kuruskan badan . Oh yeahhhhh , good looking ha . Jangan jelous aku kurus lagi . Mwahaha third , ada bazaar ramadhan depan rumah aku . Waaaa memang terliur lah tengok makanan yang ada kan . Kalau boleh aku nak borong setiap kedai . Mwahaha tamak macam tu lah kan . Dan akhir sekali , aku boleh balik awal . Wahhhhhh syok gilaaaa doeeee best sangat ;D

Okay itulah perkara yang aku suka dan tidak suka . Sekian terima kasih dan Selamat Meyambut Ramadhan Al-Mubarak,

Sincerely,
Nur Emmy Syakina