"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, July 17, 2011
9:06 PM

Salam

Tanggal 16 July 2011 . Oh yeahhhh wetworld beb . Haha okay bosan sangat di sana . Sumpah tak tipu . Lain lah macam Sunway lagoon kan . Fuhh memang syok habisss . Ni wetworld ada ape je kan . Setakat air kolam yang cetek . Eleh tidak cuak lah . Haha okay bajet .

Actually aku ada family day kat sana . Haihhh tempat kerja mak aku lah yang buat kan , apa lagi . Seriussss bosan doeee . Tak tipu . Aku mandi sekejap jeee . Lepastu ushaaa usshaa mamat kat situu . Cehhh tak ada seorang pun yang aku minat . Mwahaha gatal . Okay tak ade lah . Aku ade usha seorang mamat ni . Nak dikatakan umur dia macam dah 19 lebih lah , rmbut pacak , badan not bad , Tinggi fuhhh jangan cakap lah kan , Kalah aku . Nak dikatakan memang sepadan lah dengan aku . Okay perasan lebih . Entah entah mamat tu tak pandang langsung aku . Okay tu sedihh . Tapi takpee , kata orang kumbang bukan seekor . Oh yeahhh

Okay seterusnyaaa , aku dah bosan sangat . Abang ipar aku pun ajak pergi tasik dekat sebelah wetworld tu haa . Wahhh aku ditinggalkan dengan seorang mamat yang sengal . Mwaha lepastu aku ade ternampak pondok . Fuhh macam best je kat situu , aku pun apa lagi ajak lah si efat ni lepak situ . Perghhh sumpah best . Angin mendayu dayu je , lembut bebbb . Haha maaf aku bukan dating dengan diaa lah .

Lepas beberapa minit kemudian , aku ternampak ada orang kayak . Aku dalam hati teringin jee . Tapi time tu nak buat macam mana kan? Aku tak bawak duit pulakk . Ishh sengal kan . Lepastu tetibe abang aku datang kat situ , cakap siapa nak kayak . Aku pun apa lagi . Wahhh teruss lah aku cakap aku kan . Haha muka tembok macam ni lah kan .Semua muka takut je nak main kayak tuu tapi sebenarnya excited tahu sebab first time kan main kayak ni . Wahh

Okayy Kayak membosankan . Tak tipuu . Tangan aku lenguh dok kayak benda tu . Si efat ni dah lah berat . Lagipun dia yang rajin mengayak . Aku ni duk relax . Cehhh wahh . Tapi yang penting , ade orang capture picture kiteorang . Wahhh bangga jangan cakap lah . Haha nanti nak try sampan pulak . macam bestt ;)

Sincerely,
Nur Emmy Syakina