"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, July 12, 2011
1:37 PM

Salam

Wahhh hari ini sungguh penat nak mampus lah kan . kenapa ? Yelah kena angkat meja dari tingkat 4 dan turun ke tingkat bawah sekali . Fuhhh bukan main lagi wey . Tidak apa , aku tak kisah walaubagaimanapun kan . Jyeahhh

Sebenarnya kan kan kan . . . aku tukar kelas . Wahhh mesti korang cakap macam ni kan ?

"Dah bulan 7 kot asl nak tukar kelas ? Tak susah ke nak catch up balik"


Okay yang tu ayat aku . Hahah tapi lebih kurang macam tu lah kan . Okay aku tak beritahu lagi aku masuk kelas apa kan ? Aku masuk kelas Bakti iaitu yang ada subjek ekonomi asas , geografi , account and addmath . Wooooo subjek susah susahh kan tp lagi susaah subjek sains . Hehe

First aku masuk aku nampak kelas baru , kedua aku nampak muka baru dan ketiga aku nampak cikgu baru . Arghhh geram betul bila mereka gelar kami 'budak baru' . Cisss ! Tak suka kot . Okay aku tak kisahh . Aku dapat lepak dengan kawan kawan lama aku dari kelas KAA disebabkan aku di kelas bawah . Heh maklumlah , dulu kan aku di kelas tingkat paling atas , memang malas lah nak turun lepastu naik balik kan kan . Hih ;)

Kawan ? Takpe aku memang dah ada kawan dalam tu cuma kurang rapat je lah kan . Mwahah . Yang pentingg sekarang ? Aku kena catch up banyak subject . Yang bilik spbt ni pun bukan nak bukak bukak . Geramm !!

Wishh Me Luck blogger-emoticon.blogspot.com ,

Sincerely,
Nur Emmy Syakina