"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, July 2, 2011
10:02 PM

Salam

Woahhhh nak dikatakan malam ni sungguh penat . Jangan cakap lah kan , mana taknya tak habis habis jalan . Nak duduk pun dah tak terdaya . Maklumlah aku sorang je pun takde partner . Mwahaha sedih . Tapi aku tak kisah pun. Kalau ada partner pun aku tak layan sangat . Yeahhh , tu diahh emmy syakina

Ni ha , tadi aku meet faz . Wahhh first time aku tengok depan depan . Cun wohhhh , tapi kecik gila wehh . Tak tipuuuu , dia comel . Cehwahhh . First time tu aku memang tak tegur dia . mana taknyaa perut aku pulak time tu sakit biasalah hal perempuan kan . mwahhaah

Patutnya hari ini nak tengok wayang cerita transformer . Wahhh jangan cakap lah kan pergi time square , full load betul . Semua sold out . So kami cadang pun nak pergi pavi . Jangan cakap lah sana memang semua sold out . Semua time di kebasnyaaa , cissss ! Ingat nak tengom cerita hantu iaitu Ladda Land , tapi penuh jugak . Arghh kerek gila . Si efat pulak nak tengok cerita monte carlos . Alah cerita selena gomez tuu , full jugak . Mwahaha padan muka efat .

Tetapi hang dengan faz best jugak . maklumlah dia pendiam weyy . Tak tipuuu , Cehh wahhh . Nak tengok faz macam manaaa , ni ha aku tunjukkan





Lihat lah ! Kecik comel kan dia . mwahah blogger-emoticon.blogspot.com


Wahhhh , hope sangat dapat hang lagi ye faz . Awak tu jauh sangat duduk . Di sabahh , susah mahu ketemu gitu kan . Hehe kalau ada masa datang datang lah sini yee blogger-emoticon.blogspot.com

Sincerely,
Nur Emmy Syakina