"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, June 23, 2011
8:12 PM

Salam

Macam mana ? Macam tu je lah . Tidak apa ? Aku tidak hairan dan tidak kisah langsung tetapi terasa sikit . Sekarang aku tengah makan spaghetti sambil berblogging , twiitting and facebooking . Oh such a damn freak .

Pernah aku post mengenai ini dalam post post yang lepas . Tapi aku dah deletenya . Jangan tanya kenapa aku delete ? Aku pun tiada sebab yang tersendiri . Pernah kan aku cakap yang aku tak puas hati mengenai seorang ini . Kemudian , nak dikatakan aku sudah berbaik dengan dia , tetapi perkara ini berulang balik . Ah malas aku hendak memikirnya . The girl such an annoying person . She thing she good enough ha ?

Dulu aku memang happy dapat berkawan dengan dia . Dulu aku terfikir , beruntungnya aku dapat kawan dengan dia . Disebabkan dia aku mula peramah sikit demi sedikit .Disebabkan dia aku mula suka sakat orang . Ah itu memory lama . memory lama tidak akan kembali . Memory baru ini membuat kan aku loya , menyampah dan benci .

Ahhh , aku bukan jenis macam tu , aku tidak suka bermusuh dengan orang . Kenapa perasaan itu tetiba timbul . Kurang waras kalau macam . Makin hari aku tengok dia makin menjadi jadi . Bila aku ternampak dia atau aku jalan depan dia aku akan buat bodoh , manakala dia pun sama . Begitukah kawan sejati ? Dia pernah berkata yang dia tidak pernah melupakan sesiapa tetapi sebaliknyaa ? begitulah orang munafik . Suka cakap tak pandang diri sendiri .

Aku tak mahu memikirkannya . Buat serabut kepala fikiran aku . Lepasni muka kau dah tiada dalam sejarah hidup aku . Suka hati kau lah nak block aku ke apa ? Aku memang tidak kisah pasal life kau dah . Terima Kasih

Sincerely,
Nur Emmy Syakina