"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, June 20, 2011
8:12 PM

Salam

Saya nak cakap yang saya sangat suka jalan . Memang suka sangat . Kalau boleh saya nak jalan-jalan setiap hari . Exercise kan , malah badan saya makin lama makin menaik . Kesian kan saya . Kalau boleh saya nak kurus macam model yang terkenal tu Amber Chia . Macam tu ke ejaan dia ? Maaf saya tak tahu . Tu lah terima kasih kepada emak saya kerana bagi saya cukup makan . Alhamdulillah .

Seterusnya , saya nak cakap yang saya ada menonton wayang . Alah cerita yang makin menaik . Makin femes di kalangan budak budak nakal . Makin bengang budak budak pakeda . hebat sangat . Tetapi cerita dia feeling . Best , jangan main main . Terpegun bila tengok pelakon dia . Aaron Aziz yang namanya makin memuncak naik . Untung isteri dia . Aaron dah lah hensemm , fuhhh . Jeless (!)

Okay balik cerita tadi . Saya sebenarnya tengok cerita KL Gangster . Pelakon dia Aaron Aziz , Adi Putra , Shamsul Yusof , Zizan dan Sofi Jikan (Sengat) ,



Saya suka part zizan . Ahhhh kelakar dia . Sememangnya dia juga pandai buat lawak . Jatuh cinta . Cehwahhhh , actually saya suka yang pegang part Ajib tu . Dia kelakar okay . Aku rasa kan movie ni mesti banyak untung kan . Apa lagi , cepat pergi tengok . Jangan ketinggalan . Siapa yang nak tengok di Astro First silakan tunggu .

Sincerely,
Nur Emmy Syakina