"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, June 17, 2011
7:48 PM

Salam

What's up ? Weeewwottt I'm good and i'm great and i'm feel awesome . Cehhhwahhh , speaking kononyaa . Tak good langsung . hihi

Yeahh , mula sekolah bagi sesi penggal kedua . Fuhh seminggu ni check exam paper je . Mwahah dah teruk sangat beb result aku . Aku kena study hard lagi . Wuhuhhhh , bagi aku Mid Year exam ni not bad lah . Maklumlah selalu time Mid year exam mesti aku banyak failed . Alhamdulillah , mid year exam tahun ni ada satu failed je iaitu Physics . Tu lah siapa suruh tak belajaq heloq heloq kan . Kan dah cacat buku rekod tu ha . Tak lawa dah . Hih

By the way , minggu depan hari jumaat ada hari terbuka . Wahhh jangan cakap lah . Cuak berbagai-bagai nak bagi tahu . Yelah kan , kang nak pergi ambil result dengan parents kang . Kang situ jugak kena dibebelkan . Oh tidak (!) Tak sanggup eden ni mendengar celoteh parents aku ni . Kena readykan kapas . Wuhuuu blogger-emoticon.blogspot.com

Okay aku nak bukak facebook pulak . Hihh sila add saya okay . EmmyKzman , peaceee blogger-emoticon.blogspot.com

Sincerely,
Nur Emmy Syakina