"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, June 12, 2011
9:59 PM

Salam

Heheheee (!) Kenapa aku gelak ? Aku pun tak tahu sebenarnya . Tengah merangcang dan memikirkan buat entry ni . Wuhuuu , seksisss kan entry ni . Pewitttttt (!) Tak sangka kan akuu cepat dapat ? cehhh cepat ke ? Mwahahha .

Saya ada buah hati . Nama dia Wan Zaharulnizam Zakaria . Mwahaha siapa entah dia ni ? Alah tak kan tak tahu kot . Alah yang tu selalu masuk TV3 tuu time berita sukan . Pemain bola sepak malaysia tahun ini . Pewittttt (!) Tahniah awak . Hih gatai . Wahhh hensem weyy . Jangan main mainn . Aku suka dia bila aku tengok berita sukan . Fuhhh terus cair doee . Tak tipuuu . Tak cam lah tu kan ? Haha tu lah orang suruh tgk berita tak nak . Degil kebenor (!) Ni dia , nasib baik aku baik hati bagi tengok buah hati aku ni , cehhh

Pewwwwitt (!) Tu diaa . Yang pakai jersi no.8 ya . Bukan no. 11 . Harap Maklum

Wahhh (!) Ha korang jangan nak gatai haa . Ni aku cop dulu . mwahaha

Fuhhh tereer lah tuu . Untung (!)


Wehiiiii (!) Korang cuma perlu Zoom je okay . Hohoo .Hensem kan buah hati i . Jangan jelous tau tauu . Cehhhh Nur Emmy Syakina ni perasan je lebih kan . Hahah tak layak langsung jadi buah hati si wan zaharulnizam zakaria ni . Lagipun wan zaharulnizam ni dah ada GF ? Fuhhh sedih . Tak kisah . Yang penting aku ADMIRE diaaa . Teruskan perjuangan . Go Malaysiaa ! Go Harimau Muda A ! Fewwitttt blogger-emoticon.blogspot.com

Sincerely,
Nur Emmy Syakina