"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, June 12, 2011
9:25 PM

Salam

Tik tok tik tok . . .
ahhh dah nak habis cuti sekolah bagi pertengahan tahun . Alolo taknak lah macam ni . Panjangkan lah cuti . Tak nak sekolah ! Tak mahu sekolah ! Benci sekolah . Sekolah menyeramkan . School is sucks (!) Wuhuuu kalau aku cakap macam ni kat depan mak aku mesti dia cakap macam ni

Kau berhenti sekolah je lah senang

Cehhhh . Kurang hashemm betul . Orang lagi nak menambahkan ilmu dia nak berhenti . Tak mahu aku . Aku mahu dapat kerja yang bergaya , kereta yang bergaya , rumah yang bergaya , dressup yang bergaya , suami yang bergaya . Cehhh wahh . Ala-alah succes gitu . Mwahaha . Tak padan dengan usaha . Pemalas !

Nanti masuk sekolah terus dapat exam paper . Ohhh tidak ! Saya tak mahu saya tak mahu . Menakutkan . Nanti mesti ada markah yang down gila . Fuhuhu takut wei . Lepas tu nanti ada perjumpaan ibu bapa . Oh tidak kena membebel lagi . Tak best tak best (!)

Nanti macam tu lah , macam ni lah . Ahh tidak (!) Pressure aku macam ni . Cehhh yang tu belum lagi kerja tu . Kalau dah kerja tu ha , hambek kau lagi pemalass . Tidak , tidak (!) Nak kahwin terus boleh ? Ecehh gatai hang ni yehh . Mwahaha takde sapa wey nak kat kauu tuu . Hihh yes betul tuu . Dah tak lakuu . Sedihhh blogger-emoticon.blogspot.com

Okay dah . Aku harap lah kan Result aku baik dan hari aku baik baik belaka . Amin

Sincerely,
Nur Emmy Syakina