"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, May 28, 2011
8:20 PM

Salam

Sebelum itu selamat cuti sekolah . Ewahhh suka engkau kan cuti . Haha Horeyyy best siot cuti sekolah tapi bosan kot . Tak tahu cuti 2 minggu ni aku nak buat apa . Walawwey tak ada idea . Hihi

Tadi saya pergi tengok wayang di E@Curve Mutiara Damansara . Fuyooo nak cakap ramai lah jugak tengok wayang hari Sabtu . Ehh cerita Nur Kasih the Movie ada lagi beb . Makin laku aku tengok movie tu . Yelah maklumlah penerbit tu cakap Esklusif di Pawagam Sahaja . Mwahaha mana tak ramainya tengok . Haiyaaa .

Di kesempatan itu , aku terjumpa kawan lama aku di sekolah lama aku dulu . Rindu kot dengan dia . Maklumlah dah lebih 4 tahun kan aku pindah dari sekolah tu . Dulu aku rapat sangat dengan dia . Memang rapatlah tapi malangnya sekarang ni aku tak rapat dah dengan dia . Aku pun tak tahu kenapa . Maybe sebab dua dua sombong kot . Horeyy suka *tepuk tangan . Dia sekarang dah berubah , dah pakai tudung dah pun . Makin lawa pun aku tengok . Hihi Alhamdulillah baguslah tu kan . Cehhwahhhh , aku sempat berbual dengan dia sekejap . Kang lama lama rasa janggal pulak . Yelah dah lama tak lepak sama kan . Haha terima Kasih awak Emira Suraiya . Saya rindu awak . Fullstop (:

Okay dah habis cerita pasal tu . Sekarang aku nak cerita pasal movie yang aku tengok pulak . Aku tengok cerita ni
|
|
V



Ini filem terbitan KRU . Wahhh hebat dah sekarang KRU . Makin maju tu . Lagi lagi shahir af8 berlakon . Memang aku nak tengok ah . Fuyoooo watak dia alalaaa sweet kot . Jeless tengok dia berlakon dengan gadis itu . Cissss , pegang tangan lagi tu , peluk lagi tu . Mana boleh mana boleh . Confirm aku dah jeles gila . Mwahha batak siot dengan Shahir . Grrrr , Okay cerita dia boleh tahan ada pengajaran , sedih , kelakar dan Gembira serta menyeramkan . Apa lagi saksikan lah di Pawagam . Eceh aku ni promote pulak . Huahaa yang penting aku tetap suka Shahir Af8 dengan Idzham Ismail wohh

Sincerely,
Nur Emmy Syakina